Friday, October 19, 2007

Dar Kapı


Dar Kapı
Originally uploaded by aşk-ı beka
Ömrümüzde dar geçitler, dar kapılar var. Hatta ömür bir dar kapı değil mi?...Ömür ki, bir geçittir sonsuz hayata..
Daraldığımız, bunaldığımız öyle çok zaman oluyor ki..
Lakin, en makbul dualar en dar zamanlardakilermiş..Rahmetin en büyüğü dar kapıların ardında beklermiş..
Her kapı kapansa, af kapısı kapanmazmış inşallah..

Geçit dar olsa da, Rabbimiz yüreğimizi genişletsin, ömrümüzü ferahlatsın..
Sıkıntılarımız rahmetle nihayetlensin,
Dar kapılarımız ebedi saadetlere açılsın inşallah..

Muhabbetle...


fotoğraf:aşk-ı beka
14 Ekim 07-İnaç Köyü/Kırşehir

4 Comments:

Blogger Uzak said...

Merhaba,

Ne güzel fotoğraflar bunlar. Güzel bir komposizyon oluşturmuş. Tebrikler.

Dar Kapı başlığı bana Andre Gide ın Dar Kapı romanını hatırlattı. Okurken yanımdan ayıramadığım ender kitaplardan biriydi. Dar kapı hayatın, aşkın, çilenin güzel ve zarif bir anlatımı.

Selamlar

11:44 AM  
Blogger Aşk-ı Beka said...

İlginiz için teşekkür ederim,
Dar Kapı benim de çok beğenerek okuduğum bir kitaptı.
Önce Senai Demirci'nin "Dar Kapıdan Geçmek" kitabını okumuş orada bahsi geçen Andre Gide'ın Dar Kapı'sını ise sonra okumuştum.

selam ile

5:31 PM  
Blogger Uzak said...

İlginç,

aynen bende öle okumuştum.
Önce Senai Demirci'nin Dar Kapıdan Geçmek adlı romanını, hatta 2001 yada 2002 sonbaharıydı, sorada Dar Kapı romanını.

Resimler Anadolu da bir köyden çekilmiş resimlermiydi!..

1:18 PM  
Blogger 'gönül telim' said...

siz benim aradıgım, arayıpta bulamadığım bir arkadasımsınız..
siz o sunuz değilmi? bana ulaşmanızı bekliyorum lütfen.. asude_svg@hotmail.com

4:46 AM  

Post a Comment

<< Home

Free Counter
Free Counter